ייעוץ וליווי
עסקי- אסטרטגי
הגדרת תוכנית עסקית ואסטרטגיה ארגונית לצורך קבלת רווחים משמעותיים יותר, הגברת הבקרה והמעקב על התהליכים והפחתה בעלויות. מתבצע לצד לימוד היכולת לשפר תהליכי עבודה שונים, לבצע השוואות ולמנוע בזבוז משאבים ואובדן עסקי. כל זאת תוך הגדרת הסמכויות וחלוקת התפקידים בחשיבה של מנהיגות מתקדמת.
כל שלב יתאפיין ביכולת יצירתית, ידע מעמיק בניהול עסקים והתמקדות בפתרונות מותאמים אישית לצרכי העסק שלכם.
מרכיבי הליווי:
- היכרות עם הארגון וביצוע ניתוח ואפיון מעמיק.
- תכנון עסקי והגדרת תוכנית עסקית.
- פיתוח אסטרטגיות לטווח הארוך והקצר לצמיחה ארגונית ופנים ארגונית.
- ביצוע אופטימיזציה של כלל תהליכי הארגון.
- הגדרה וניהול תהליכים לשיפור הביצועים.
- בניית זרימות ונהלי עבודה לתהליכים חדשים ולתהליכים קיימים.
- ניהול תהליכי שינוי והגדרת מאפייני התמודדות עם אתגרים.
- יצירת ניתוח למידע אסטרטגי ותפעולי על ידי יצירת דוחות חכמים למעקב ובקרה.
- שדרוג המבנה הארגוני להפעלה יעילה יותר.
- סיוע בהקניית כלים ותהליכים טכנולוגיים מתקדמים.
- הטמעת מערכות ניהוליות והגדרת אוטומציות לתהליכים.
- הובלת תהליכי אינטגרציה וממשקים בין המחלקות השונות בארגון.
- הכוונה והדרכה של צוותי המחלקות השונות למימוש האסטרטגיה והשיפורים התפעוליים.
- יצירת תהליך מעקב והערכת ביצועים על ידי בקרה של מדדים במקביל להטמעות השינויים.
מה התועלת?
- פתרונות אישיים למטרה הייחודית של העסק
- שדרוג ביצועים ושיפור ביעילות תפעולית
- אופטימיזציה של עלויות
- גישה אסטרטגית ליתרון תחרותי
- הגדרת יעדים מותאמים
- שיפור תהליכי עבודה ומתן כלים לניהול מתקדם
- התמודדות עם אתגרים וסיכונים ביעילות והגדרת תוכנית עבודה מדויקת
- העצמת צוותים והאצלת סמכויות בחשיבת מנהיגות
ניהול מערכי ותהליכי Customer Success & Customer Management
פיתוח אסטרטגיה להצלחת לקוח והתמקדות בניהול מערכת היחסים בין הארגון לבין לקוחותיו, לעמידה ביעדים העסקיים.
הליווי שם דגש על שיפור חווית הלקוח ושימור נאמנות לקוחות קיימים, הגדלת מכירה, תהליכי שירות ותמיכה. וזאת על ידי שקיפות המידע וניהול תהליכי מעקב ובקרה.
מרכיבי הליווי:
- ניתוח ואפיון המוצרים ו/או השירותים תוך חשיבה על איכות.
- הגדרת תמחורים הוגנים ותואמים את ערך השוק.
- אפיון לקוחות הארגון והצרכים הייחודיים שלהם.
- סיווג לקוחות בהתאם לאופן הRelationship הרצוי להתמודדות עם אתגרים.
- הגדרת תוכנית שיווקית יעילה לניהול לקוח.
- הגדרת אסטרטגיית מכירות לניהול לקוח והגדלת רווח.
- בניית תוכניות ונתיבי פעולה על ידי הגדרת אסטרטגית לקוח פר קבוצת סיווג.
- הגדרת תהליכים לשיפור חווית לקוח, שמירה על נאמנות והתמודדות עם שוק משתנה.
- יצירת תהליכים לניהול הלקוח בזמן אמת.
- יצירת תהליכים לשירות ותמיכת לקוח.
- הטמעת מערכות תומכות תהליך ויישום תהליכים ואוטומציות.
- בניית תהליכי ניתוח ובקרה על ידי הגדרת מדדים.
- ניתוח נתונים ויצירת תהליכי משוב ללמידה על הלקוח, שביעות רצון והבנת ה"כאבים".
- הגדרת זרימות עבודה ונהלים ליישום ומימוש שיפורים ויעילות.
- הגדרת תהליכי תחקור וניתוח לעסקאות כושלות.
- יצירת אינטגרציה ארגונית עם שאר המחלקות.
- הדרכות לצוותים בנושאי ניהול לקוחות, שיפור תהליכים ותמיכה טכנית.
מה התועלת?
- שיפור חווית הלקוח
- הבנה עמוקה בצרכי הלקוח והתאמת פתרונות ארגוניים לשוק משתנה
- שביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות והפקת תוצאות מרשימות יותר
- יכולת לתת שירות מותאם אישית, תמיכה ממומנת, והתמודדות יעילה עם בעיות וצרכים ספציפיים של הלקוח
- שימור לקוחות קיימים ויצירת נאמנות
- שיפור ביצועים ומדידה בפרודוקטיביות ויעילות
- הגדלת מכירות על ידי חידושי חוזים
- ניתוח עסקאות כושלות ותחקור תהליכי שינוי
BPI- הקמה וייעול תהליכים פנים ארגוניים
הגדרה וניהול של תהליכים אופרטיביים ותפעוליים בארגון לביצוע אפקטיבי במינימום זמן ובמקסימום יעילות.
בדגש על שדרוג ושיפור תהליכי ניהול הפרויקטים, תהליכי ה-Delivery ותהליכי שרשרת אספקה עבור מוצרים ו/או שירותים להבטחת יציבות, ביצועים מתקדמים והצלחה מתמידה.
ההתמקדות בבנייה ו/או ייעול תהליכים מקנה יכולת פעולה מקיפה ותמיכה מלאה בשדרוג הביצועים והפעילות הארגונית.
מרכיבי הליווי:
- הטמעה ושיפור תהליכים אופרטיביים ו/או תפעוליים לניהול יעיל ואפקטיבי.
- היכרות עם סוגי הפרויקטים הארגוניים ואפיון והבנת שיטות העבודה הקיימות.
- ניתוח ואבחון של מערכות הפרויקטים ומערכות לניהול משימות הקיימות בארגון.
- אבחון של נקודות חולשה בתהליכי Delivery, שרשרת אספקה וניהול הפרויקטים.
- פיתוח ויישום של תהליכים מתקדמים ומתודולוגיות ניהול פרויקטים משודרגות.
- הגדרה ובנייה של תהליכי עבודה לפרויקט הכוללים אבני דרך.
- הגדרת תהליכי חלוקת תקציבים והצאת זמנים ומשאבים.
- יצירת סנכרון פנים ארגוני עם שאר המחלקות.
- ייעוץ בניהול ובשדרוג של עבודה על פרויקטים מורכבים ותהליכי מסירה במקביל.
- ייבוא ויישום של מערכות וכלים חדשים לניהול יעיל ותקיף.
- תיקוף נהלי עבודה וזרימות עבודה בהתאם לשיפור ושינוי התהליכים.
- הדרכת צוותי הפרויקט על מתודולוגיות וכלי עבודה מתשנים, ניהול אפקטיבי וחלוקת עבודה נכונה.
מה התועלת?
- שיפור איכות הפרויקטים והקניית יכולת לניהול מספר פרויקטים במקביל
- שדרוג מערכות תומכות תהליך לניהול יעיל
- שיפור שביעות רצון של לקוחות והגברת האמינות
- התייעלות ניהול מלאי ותהליכי אספקה
- הגדלת הגמישות לתנאי השוק המשתנים
- הגדרת תהליכים מותאמת אישית
- הקטנת הזמן הנדרש להשלמת הפרויקט
- צמיחה והרחבה של העסק
ליווי תהליכי אבטחת
מידע ושירותי סייבר
ליווי בהגנת המידע של הארגון מפני איומים חיצוניים ופנימיים על ידי פיתוח ויישום מדיניות אבטחת מידע ופתרונות מותאמים אישית.
הפחתת הסיכונים ויצירת מעטפת הגנה על ידי בדיקות מקיפות של הארגון, הטמעת מערכות הגנה וניטור, ביצוע הסמכות מיוחדות והדרכה והכשרה לעובדים בנושאי אבטחת מידע.
מרכיבי הליווי:
- אפיון הארגון , זיהוי ובחינת הנכסים: מערכות, אתרים, חומרה, תוכנה.
בחינת המצב הקיים לעמידות הארגון ברגולציה וכתיבה ו/או תיקוף נהלים ארגוניים. - יצירת תוכנית סיכונים לניתוח שוטף של כל האיומים לביטחון נכסי החברה.
- פיתוח ויישום של תוכנית עבודה ברורה ומקיפה בהתאם לתוכנית הסיכונים ולכלל הפערים.
- ניטור תהליכים הקשורים לאבטחת משאבי אנוש, עובדים חדשים, הסכמי סודיות וכד'.
- הערכת עמידתם של ספקים חדשים בדרישות האבטחה.
- ייעוץ וסיוע בדרישות הקשורות לאבטחה עבור כל מוצר חדש (אתר, מערכות ארגוניות).
- מציאת פתרונות מאובטחים לתהליכים חדשים בארגון ו/או לתהליכים נוכחיים שעלולים להכיל פערים.
- יישום מדיניות אבטחת מידע התואמת למגוון רחב של חוקים/ סטנדרטים, (כגון: GDPR, , (ISO 27001, HIPAA, SOC 2 בהתאם לנדרש.
- אבטחת אמצעי אבטחה פיזיים יעילים ומספיקים בהגנה על נכסי החברה.
- ביצוע בדיקות אבטחה מקיפות (כגון: מבדקי חדירה, סקרי סיכונים, בדיקות פישינג, הדרכות מודעות וכו').
- ביצוע הדרכות להנהלת הארגון ולעובדי החברה על הסיכונים, הפתרונות ויישום התהליכים.
- שירותי Soc וניטור.
- הסמכות ארגוניות (כגון: הסמכת SOC, ISO 9001, ISO 27001 וכו').
מה התועלת?
- עמידה בתקינה וברגולציות
- הגנה על המידע מפני איומים חיצוניים ופנימיים
- מניעת חדירות למערכות הארגוניות ושימוש במידע רגיש
- בקרה ומעקב שוטף
- מידור מערכים וחלוקת הרשאות בהתאם למבנה הארגוני
- הכשרה לעובדים ומתן ידע חיוני לשימוש במערכות ובפלטפורמות הארגון
- אמינות לקוחות וגורמים חיצוניים
הכשרה ופיתוח של צוותים
לפרויקטים ומחלקות
פיתוח עובדים בהתאם להקמת מערכים חדשים ו/או שיפור ושינוי מערכים קיימים, כולל תהליכי עבודה. המטרה העיקרית היא לשפר את יכולות העבודה הקבוצתית ולקדם תהליכי עשייה יציבים ומפותחים בדגש על ביזור סמכויות נכון, תיעדוף עבודה וניהול משימות. ליווי בהגדרת תפקיד לגיוס ובהתאמת עובדים לתפקיד.
מרכיבי הליווי:
- אבחון והערכה של יכולות וצרכי הצוותים הקיימים.
- פיתוח והכשרה מותאמת אישית לחיזוק נקודות החולשה ושיפור היכולות.
- פיתוח תכניות עבודה ואסטרטגיות לשיפור ביצועי הצוותים.
- הגדרת זרימות עבודה ונהלי עבודה נכונים.
- פיתוח יכולות קריטיות כגון: יצירתיות, יכולת פתרון בצוות ותקשורת בין אישית.
- ייעוץ במינוי צוותים והקמה של צוותים יציבים בהתאם להגדרות תפקיד.
- שדרוג יעילות הצוותים וזמני העבודה.
- פיתוח יכולת ניהול וחשיבה חיובית.
מה התועלת?
- שיפור היכולות האישיות והצוותיות
- יצירת תפקוד יעיל בצוות
- שילוב בין ייעוץ עסקי לפיתוח יעילות ופעולה יציבה
- שדרוג יכולת ניהול צוותים יציבים ומצליחים
- פתרונות מותאמים אישית לצרכי הארגון והצוות
בפגישת ייעוץ ראשונית נאפיין יחד את צרכי הארגון ונבחן התאמה לעבודה משותפת