שאלות ותשובות


1למי מתאים השירות של ProcessPro?
מתאים לארגונים קטנים ובינוניים במגוון תחומים. לעסקים קיימים המחפשים דרך להתייעל ולהשתפר או לחלופין לעסקים בצמיחה המחפשים להקים את הארגון על כלל מחלקותיו ובהתאם לתהליכי עבודה נכונים. מתאימים לכל ארגון או עסק שרוצה לשדרג, להגביר אפקטיביות ולהקל על הניהול הארגוני.
2מה השירותים של ProcessPro?
מתמחה בליווי עסקי- אסטרטגי, ניהול אופרציות, ניהול מערך לקוחות, שיפור מערכי פרויקטים ו-Delivery, ובאבטחת מידע ארגונית. בנוסף, מעבירה הרצאות בתחום וכן מלווה בפיתוח והקמה של צוותים.
3מה יוביל את הלקוחות לבחור ב-ProcessPro במקום בחברות ייעוץ אחרות?
היכולת להוביל לשדרוג ושיפור אמיץ ויצירתיות, על ידי מתודולוגיה ייחודית ובעיקר יחס אישי עליו אנחנו שמים את הדגש. אלו הם רק חלק מהגורמים שמבדילים אותנו.
4איך אתם מתאימים את השיטות שלכם לסוגי עסקים שונים?
עם ניסיון עשיר בעבודה עם SMB טכנולוגיים, יצרניים, ממשלתיים ובנקים ושימוש במתודולגיות עבודה מתקדמות ומותאמות אישית
5מדוע אני זקוק לליווי של יועץ חיצוני? האם לא ניתן להצליח לבד?
כמובן שניתן להצליח לבד. הצלחה תלויה הן בניסיון מקצועי והן בחשיבה יצירתית וגמישה. כחלק משירות של ייעוץ וליווי, מתאפשרת היכולת לקבל רעיונות חדשים, להוביל לשיפור מתמיד בהתמודדות עם אתגרים משתנים שהיועץ התעסק איתם בעבר ולחשוב מחוץ לקופסה.
6כיצד החברה שלך תסייע לי להביא שיפורים כמודל עסקי כללי?
ProcessPro יכולה לעזור לארגון שלך להיות יציב ותחרותי על ידי שדרוג ושיפור תהליכים באמצעות חשיבה יצירתית ואמצעים טכנולוגיים, זיהוי פוטנציאל עסקי, יצירת סינרגיה ארגונית והקמה של תהליכי עבודה נכונים עח ידי התמקדות בכלים מתקדמים ויישום של פתרונות מותאמים.
7איך אני יכול לדעת האם יש לי צורך בליווי?
יועץ עסקי יגבש יחד איתך תהליך על מנת לשפר את ביצועי החברה שלך. לשם כך אנחנו מתאמים שיחת היכרות קצרה ללא תשלום לבחינת התאמה. לאחר פגישה זו יהיה בידיך מידע טוב יותר שיעזור לך להחליט.
8במידה והחלטתי להיעזר בליווי של יועץ, איך אדע בדיוק מה אני צריך?
לאחר בחינת התאמה בשיחת היכרות, מתקדמים לפגישת איפיון לניתוח וחקר הארגון ולהבנת הצורך המדוייק.
9מה הקריטריונים שצריך לשים לב אליהם בבחירת יועץ לליווי העסק שלי?
יועץ שידע לשאול את השאלות הנכונות שאתה לא יודע לשאול, להתאים עבורך באופן ספציפי תוכנית ליווי, בעל ניסיון עסקי מוכח אישי ושיש בידיו המלצות מלקוחות. וכמובן, על ידי בחינת כימייה בינך לבין היועץ.
10מה העלויות לליווי של יועץ ומהו אופן התשלום?
העלויות נקבעות בדרך כלל לאחר שיחת אפיון בה ניתן לתחם את צרכי הארגון לפעילות. החיוב יכול להיות בכמה אופנים: תשלום חד פעמי עבור פרויקט ספציפי ומוגדר בזמן, חיוב פר שעת ייעוץ או חיוב ריטיינר חודשי לליווי מתמשך.
11האם גם ליועצים עסקיים יש התמחויות? או שיועץ מבין בכלל התחומים?
יועץ יכול להבין בכמה תחומים ולרוב יבחר להתמקד בהתמחויות מסויימות. חשוב להבין שיועץ הוא מומחה תהליך ולא תוכן. את התוכן של העסק שלך כנראה שאתה מכיר הכי טוב. תפקידו של היועץ לגבש תהליך נכון הכולל מטרות ויעדים לשיפור ויעול ולהגדלת הרווחים כאשר עובד לפי מתודולגיות עבודה שיכולות להתאים.
12במידה ואני נעזר ביעוץ עסקי ומתחיל תהליך ליווי, תוך כמה זמן צפוי לראות תוצאות בעסק שלי?
זמן השינוי משתנה מעסק לעסק וכמובן בתלות למטרות שהגדרתם, לזמן כולל של התהליך ולסדר העדיפויות שלכם. הדגש הוא על תהליך, קרי זמן. באופן כללי, בתהליך נכון המגובה בשיתוף פעולה של הארגון שלך, מתחילים לראות תוצאות בדרך כלל תוך חודש-חודשיים.
13האם אני צריך ליווי לכל הזמן ובאופן קבוע?
המטרה בייעוץ וליווי עסקי הוא להקנות כלים וידע למנהלים ולעובדים ולא לעשות במקומם. משמע שבתום תהליך קצוב בזמן (משתנה מארגון לארגון) העסק שלך אמור להיות במקום מאוזן ולהשיג את התוצאות שהגדרנו מראש, כך שיהיה ניתן לסיים את הליווי או לחלופין להישאר במתכונת מצומצמת של ליווי רציף ובקרה.
14מדוע חשוב לקבל ייעוץ ולשים דגש על ניהול אופרטיבי נכון בעסק שלי?
ניהול אופרטיבי יעיל הוא מרכיב קריטי להצלחה של כל ארגון. הניהול האופרטיבי מבצע תפקידים יומיומיים כמו תפעול, ייצור, תחזוקה, וניהול משאבים. הניהול המקצועי והיעיל של התהליכים האופרטיביים מבטיח שהעסק פועל כמו שצריך, מפיק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה, ומקבל תמורה מיטבית מהמשאבים הזמינים.
15איך אני יכול לוודא שהתהליכים בעסק שלי יעילים?
ניתן להשתמש במדדים KPI’s למעקב. כגון: זמני ביצוע, הוצאות, תוצאות יעילות של תהליכים וכד'.
16מדוע חשוב לפתח ולשמר מערך של ניהול לקוח (Customer success/ management)?
מערך ניהול לקוח הוא אחד מכלי המידע החשובים ביותר של ארגון ליצירה ושיפור הקשרים עם לקוחותיו. זהו כלי יעיל שמסייע לשמור על נאמנותו של לקוח, לבצע מעקב אחרי פעולות והתנהלויות, ולהבין את צרכיו הספציפיים כך שניתן יהיה להגדיל את הפעילות שלו ולהגדיל רווחים בהתאם.
17מהם האתגרים העיקריים שארגונים טכנולוגיים ויצרניים נתקלים בהקמה וביישום של מערכים ותהליכים?
האתגרים כוללים שמירה על סניפיקציות גבוהות, שליטה בפרויקט, יצירת תהליכי עבודה יעודיים וניהול אופטימלי של משאבים.
18למה חשוב לבצע תהליכי אבטחת מידע בעסק?
תהליכי אבטחה מגבירים את ההגנה על נכסים ומידע של העסק, מפחיתים סיכונים לדלף וחדירה לארגון ושומרים על תחושת ביטחון של לקוחות ושותפים.
19איך מבצעים מעקב אחרי התהליכים הארגוניים בצורה יעילה?
ניתן להשתמש בכלים טכנולוגיים כמו תוכנות ERP ו-CRM למעקב יעיל אחרי תהליכים ארגוניים. בנוסף, הגדרה נכונה של זרימת העבודה ותחומי האחריות תגביר משתמעותית את היעילות.
20איך עוזרים לארגונים להצליח בתחום של Customer Success?
מספקים שירות אישי ומקצועי, מזהים צרכי לקוח ספציפיים ומתמקדים באמצעים להצלחתם, בשדרוגים בהתאם למשוב וכן ביזמות וחדשנות פנים ארגוניים.
21כיצד השיפור שלי יכול להשפיע על הלקוחות?
שדרוג תהליכים יכול לשפר תפקודיות ושירות של העובדים, יעילות בזמני ביצוע ושיפור תוצאות, מה שמשפיע ישירות על חוויית הלקוח ובהתאם על נאמנותו.
22מה ההבנה שלכם למונח "Customer Success" וכיצד אתם מבצעים אותו?
Customer Success הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך שלנו, מתקשר להתאמה אישית עם הלקוח ולביצוע מעקב אחר מדדי ביצוע כדי להבטיח שהלקוח מרוצה, נאמן וחוזר.
23מהו הקריטריון המרכזי שלכם בבניית תהליכים ומערכים חדשים?
הקריטריון המרכזי הוא יחס ארגוני עמוק והתמקדות בצרכי הלקוח, יחד עם יצירת סינרגיה בין המחלקות השונות והעובדים.


בפגישת ייעוץ ראשונית נאפיין יחד את צרכי הארגון ונבחן התאמה לעבודה משותפת



x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.